«е-Қаржымині» интеграцияланған автоматтандырылған ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – Жүйе, е-ҚМ) ҚР ҚМ мемлекеттік функцияларды орындау және мемлекеттік қызметтер ұсыну жөніндегі бизнес-процестерін кешенді автоматтандыруға арналған.
Жүйе ҚР ҚМ және оның комитеттерінің ақпараттық ресурстарын бірыңғай кескіндемесі бар орталықтандырылған ақпараттық жүйеге интеграциялау және оның қосымшалары мен ресурстарына қауіпсіз әрі сенімді қол жеткізуді қамтамасыз ету арқылы құрылатын, ҚР қаржыларын басқару саласында бірыңғай ақпараттық-технологиялық инфрақұрылымды қамтамасыз етеді.
«е-Қаржымині» ИААЖ ҚР ҚМ сапасы жағынан жаңа, басқарылатын АТ-сәулетін құрудан, ҚР ҚМ және оның комитеттері қызметінің әрбір бағыты бойынша ашықтықты және тиімділікті арттырудан тұрады.
Мақсаты
«Электрондық үкіметті» кеңейту және дамыту, яғни ҚР ҚМ мен оның құрылымық бөлімшелерінің мемлекеттік функцияларды орындау және мемлекеттік қызметтер ұсыну жөніндегі әкімшілік рәсімдерін кешенді автоматтандыруға арналған «е-Қаржымині» ИААЖ-дың жаңа құрамдас бөлігін құру.
Міндеттері
- «электрондық үкіметтің» құрамдас бөліктерімен интеграциялау арқылы «е-Қаржымині» ИААЖ деректерінің дұрыстығын қамтамасыз ету;
- ҚР ҚМ комитеттері мен орталық аппараты арасындағы ақпараттық жүйелердегі және деректердің ақпараттық ағынындағы функциялардың қайталануын болдырмау;
- халыққа, бизнеске және мемлекеттік органдарға ақпараттық, интерактивтік, транзакциялық қызметтер ұсыну сапасына және жеделдігіне кепілдік беру;
- бүкіл ақпараттық құрылымды сүйемелдеуге және әкімшілендіруге кететін шығындарды азайту;
- ҚР заңнамасының өзгерістеріне бейімделу дәрежесі жоғары, көп шығынды талап етпейтін икемді ақпараттық жүйе құру;
- бюджеттік ресурстарды және мемлекеттік қаржыны басқару саласындағы басқарушылық шешімдердің сапасын және бақылау тиімділігін арттыру;
- басқару тиімділігін арттыру және өндірістік емес шығындарды қысқарту;
- халыққа және бизнес-қауымдастыққа мемлекеттік қызметтер ұсыну тиімділігін арттыру.
Мемлекет үшін артықшылықтары
- Мемлекеттік ведомстволардың өзара әрекет ету жеделдігі және тиімділігінің артуы
Бюджетті басқару жөніндегі барлық ілеспе процестер электрондық форматқа ауыстырылған, орталықтандырылған, бұл ведомствоаралық өзара әрекет етуді анағұрлым тиімді етті; - Сапасы және дұрыстығы
Ақпаратты автоматты түрде шоғырландыру «адами факторды» жоюға мүмкіндік береді; - Экономия
Есептердің көп санын жинауға және шоғырландыруға жұмсалатын шығындарды және еңбек ресурстарын азайту;
Халық және бизнес үшін артықшылықтары
- Әкімшілік кедергілерді азайту және ҚР Қаржы министрлігі мен оның құрылымдық бөлімшелерінің қызмет көрсету жеделдігін және сапасын арттыру;
- Аудиторларды электрондық тіркеу, ҚР ҚМ құзыреті шеңберінде лицензиялар алу және басқа;
- Жосықсыз борышкерлердің жылжымайтын мүлігін сату жөніндегі электрондық аукциондар сияқты жаңа электрондық қызметтерді құру мүмкіндігі;
- Ел бюджетінің атқарылуы жөніндегі ақпаратқа онлайн қол жеткізу;
Статистика
2024 жылға арналған ИААЖ «е-Минфин» мәліметтері бойынша:
- 2024 жылға қарай 23 мыңнан астам тіркелген пайдаланушы
- 39 қызметке қосылу (2024 жылы 4 жаңа қызмет қосылды)
- ISO 20022 төлем стандартын енгізу
- ЕуразЭҚ және ЕЭК-мен ОП75 және ОП49 аясында өзара іс-қимыл жасау функциясы жүзеге асырылды
Бюджеттің кіріс/шығыс бөлігін беру бойынша ИАИС SDU жүйесімен өзара іс-қимыл жасау.
Бюджеттік кредиттеу:
- ҚР ҚМ – басқа министрліктер (ББӘ) – Акиматтар (ЖАО) арасында республикалық деңгейде үшжақты келісім жасалды
- Облыстық деңгейде ТА-ББӘ-ЖАО (облыс/аудан) келісімдерін жасау функциясы жүзеге асырылды.
«е-Қаржымині» интеграцияланған автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің негізгі функционалдық құрамы
- Қаржылық бақылауды жүзеге асыру;
- Сапаны бақылау;
- Бюджетті онлайн мониторингілеу;
- Тәуекелдерді талдау сервері;
- Тәуекелдерді бағалау процесін баптау;
- Қаржылық бақылауды жоспарлау;
- Есептерді қалыптастыру.
Бұл функциялар ТБЖ/ҚБ құру және енгізу бойынша келесі негізгі міндеттердің орындалуын қамтамасыз етеді:
- Мемлекеттік ішкі қаржылық бақылау саласындағы қызметті жоспарлау сапасын арттыру;
- Аудит нысанымен онлайн режимінде кері байланыс орнату;
- Бір уақытта бірнеше аудит нысанында аудит жүргізу мүмкіндігі;
- Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін азайту, аудит нысанымен тікелей байланысты болдырмау;
- Іссапар шығындарын қысқарту;
- Тәуекелдерді бағалау, мемлекеттік аудит тізімін қалыптастыру және мемлекеттік аудитті жүргізу процестерін автоматтандыру;
- Мемлекеттік ішкі қаржылық бақылау саласындағы ашықтықты арттыру;
- Басқарушылық шешімдерді қабылдауға ықпал ететін құралдарды енгізу;
- ҚВГА аумақтық бөлімшелерінің қызметін басқару сапасын арттыру;
- Бақылауды тек қадағаланатын салада тәуекел тудыруы мүмкін субъектілерге шоғырландыру;
- Бақылау және мониторинг нысандарын қамтуды ұлғайту;
- Қаржылық бақылауды жүзеге асыруға арналған бюджет қаражатын үнемдеу;
- Қаржылық бақылаудың тиімділігін арттыру;
- Тәуекелдер профилі – қазынашылық деректері, мемлекеттік сатып алу порталы, бюджетті жоспарлау жүйелері, электрондық шот-фактуралар бойынша тәуекелді төлемдерді анықтау;
- Ауытқуларды талдау: қаржылық тәуекелдерге жедел ден қою үшін бюджеттен ауытқуларды анықтау;
- Бюджетті жоспарлаудан бастап орындауға дейінгі мониторинг.
«е-Қаржымині» ИААЖ «ТБЖ/ФК» кіші жүйесінің «онлайн бюджеттік мониторингі» Ішкі мемлекеттік аудит комитеті үшін президент жарлығы аясында іске асырылды
«Онлайн бюджеттік мониторинг» құрамдауышының негізгі функциялары:
- Жоспарлаудан бюджетті атқаруға дейінгі мониторинг
- Тәуекелдер бейіні - қазынашылық, мемлекеттік сатып алу порталы, бюджетті жоспарлау жүйесі, электрондық шот-фактуралар деректері бойынша тәуекелді төлемдерді анықтау
- Ауытқуларды талдау: Бюджеттен ауытқуларды анықтау, бұл қаржылық тәуекелдерге жедел ден қоюға мүмкіндік береді.
«Кадрлар» кіші жүйесінің негізгі функциялары:
- Мемлекеттік органның ұйымдық құрылымын жүргізу;
- Қызметкердің табельдік нөмірі бойынша карточка жүргізу;
- Персонал бойынша іс-шараларды жүргізу (бұйрықтар);
- Жұмыс уақытын есепке алу табелін жүргізу және ЭЦҚ көмегімен келісу/қол қою;
- Жұмыс уақытын басқару;
- ҚР базалық шамаларын жүргізу;
- Есеп айырысу арасын өңдеу;
- ЖС есептеу драйвері (есептеулер, салықтар және басқа да ұстап қалулар есебі);
- Есеп айырысу-төлем ведомосын қалыптастыру;
- БС бойынша, салықтар бойынша, сыртқы аударымдар бойынша төлемдерді қалыптастыру және жіберу, кәсіби жарналар, партиялық жарналар, ТҚЖБ-ға ұстап қалу, өмірді сақтандыруға ұстап қалу, алименттерге/аударымдарға ұстап қалу, мұрагерлік бойынша аудару;
- БС бойынша төлемдерді жүргізу үшін SWIFT файлын қалыптастыру;
- СП бойынша сымдардың итерілуін қалыптастыру;
- № 5 мемориалдық ордерді қалыптастыру;
- СК бойынша сым құжаттарын Бас кітапқа/Тараптардың сым құжаттарына көшіру;
- Қайтарымдарды өңдеу/Жеке шоттар бойынша қайтаруларды өңдеу;
- Болашақ кезеңнің демалыстарын өңдеу;
- Орташа ЖС есептеу;
- Пайдаланылмаған демалыстар резервін есептеу және Бас кітапқа көшіру;
- Есеп айырысу парағын қалыптастыру және жіберу;
- Іссапар шығыстары бойынша авансты енгізу және аудару;
- Бас кітапқа/№ 8 Мемориалдық ордерге іссапар бойынша өткізу құжаттарын көшіру;
- Іссапар шығыстары бойынша аванстық есепті қалыптастыру.
БЕ ішкі жүйесі мынадай ішкі функцияларды жүзеге асыруға мүмкіндік береді:
1) ҚР Қаржымині бойынша қаржыландыру жоспарының орындалуы бойынша мерзімді және жылдық бухгалтерлік есептілікті жинақтау
- бастапқы және аралық қаржылық құжаттарды енгізу және сақтау;
- мемлекеттік бюджет қаражатының салалық тік бойынша өтуін толассыз бақылау;
- бюджеттік сыныптауыштарды жүргізу;
- ұйымның негізгі құралдарын есепке алу;
- материалдық құндылықтарды сатып алу және есепке алу;
- шетел валютасындағы есеп айырысулар;
- ҚР заңнамасының талаптарына сәйкес бухгалтерлік есепті қолдау.
2) күнделікті бухгалтерлік есепті жүргізу және қаржыландыру жоспарының орындалуын бақылау
- бастапқы бухгалтерлік құжаттарды өңдеудің бірыңғай ақпараттық базасын қалыптастыру;
- қаржыландыру көздерінің ерекшелігі бөлінісінде талдамалық есепке алуды жүргізу;
- барлық қажетті шаруашылық операцияны ресімдеуді қолдау;
- жүргізілген бухгалтерлік жазбалар туралы талдамалық және синтетикалық деректерді жинау, жинақтау және сақтау;
- жүргізілген операциялардың нәтижелерін талдау.
3) Жоспарлар, шарттар, төлем шоттары, есептілік және т.б. бойынша деректермен алмасу бөлігінде ҚИАЖ интеграциялау
Заңнамалық қосалқы жүйенің негізгі функциялары:
- Сот және атқарушылық құжаттардың келіп түсуін есепке алу, істер қозғалысын тұрақты толықтыру (уақытша орындау, ұзарту, түпкілікті орындау);
- Сот және атқарушылық құжаттардың орындалуын бақылау;
- Құжаттарды талап қоюшының деректері, келіп түскен күні, орындалу күні, соттардың атауы, талап нысанасы (құқық бұзушылық түрі) бойынша іздеу;
- Іс қатысушыларының карточкасын жүргізу, жеке және заңды тұлғалар туралы деректерді толтыру;
- Іске қатысушы тұлғалар мен ұйымдарды олардың процестегі рөліне сәйкес (жауапкер, қосымша жауапкер, үшінші тұлға, талап қоюшы, мүдделі тұлға) тіркеу және толықтыру;
- Құжат карточкасын сот инстанцияларына сәйкес жүргізу (бірінші, кассациялық, апелляциялық, қадағалау);
- Сот құжаттарын іс материалдарына тұрақты толықтырып енгізу (сенімхат, өтінішхат, атқарушылық парақ, пікір, ҚР Үкіметінің қаулысы, сот орындаушысының ұсынысы, сот актісі, сот шақыртуы/сот хабарламасы, қарсылық, өтініш, шағым);
- Есептілікті құрастыру және тексеру. Сот актілері және бюджет ұйымдары мен ведомстволарынан берешекті өндіру бойынша талап-арыз жұмысы жөніндегі мерзімдік, жартыжылдық және жылдық есептерді облыстар, берешек өндіріп алу санаттары, талап-арыздар туралы мәліметтер бойынша қалыптастыру.
МҚК кіші жүйесінің негізгі функциялары:
- Бюджеттік кредиттерді жоспарлау, қызмет көрсету және өтеу;
- Ішкі нарықта шығарылған арнайы мемлекеттік бағалы қағаздарды есепке алу;
- Мемлекеттік қарыздарды алу, өтеу және қызмет көрсету мониторингі;
- Мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарттары бойынша мемлекеттік міндеттемелер мониторингі;
- Бюджеттік кредиттер бойынша шарттарды электрондық түрде жасау, қол қою және тіркеу;
- Қарыздар және МЖӘ шарттарын тіркеу;
- Мемлекеттік қарыз бойынша есептілікті қалыптастыру;
- Бюджеттік кредит беру нәтижесінде туындайтын үкіметтік талаптар бойынша қарыздық міндеттемелердің есебін қамтамасыз ету.
Шоғырландыру кіші жүйесінің негізгі функциялары:
- есептілікті ұсыну ережелері мен мерзімдерін, салыстырып тексеру және шоғырландыру ережелерін баптау;
- өзара өтелетін операцияларды – мемлекеттік бюджетті және облыс бюджетін, сондай-ақ атқару туралы есептерді қалыптастыру кезінде жүзеге асырылатын, қосарланған есепке алуды болдырмау мақсатында бюджеттің бір деңгейінен екіншісіне берілетін трансферттердің, бюджеттік кредиттердің және басқа да ақшаның сомаларын алып тастаумен байланысты операцияларды баптау;
- мемлекеттік мекемелердің, бюджеттік бағдарлама әкімшілерінің, бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органдардың шоғырландырылған және жекелеген есептіліктің мынадай түрлерін ұсынуы:
- қаржылық есептілік;
- бюджеттік есептілік;
- кредиторлық және дебиторлық берешек туралы есеп;
- бюджеттің атқарылуы туралы деректер - республикалық бюджет;
- бюджеттің атқарылуы туралы деректер - жергілікті бюджет;
- бюджеттің атқарылуы жөніндегі есеп;
- ҰҚ ҚБШ-дағы ақша қозғалысы туралы есеп;
- жергілікті бюджеттік бағдарламаларды игеру есебі;
- бюджеттік бағдарламалардың, бюджеттік инвестициялық жобалардың, нысаналы трансферттердің іске асырылу мониторингтеу бойынша есептілікті;
- Жылдық шоғырландырылған қаржылық есептілік есебі;
- бюджеттерді атқару жөніндегі уәкілетті органдардың және бюджеттік бағдарлама әкімшілерінің есептіліктің тиісті деректерін келісуі;
- есептілікті шоғырландыру, соның ішінде өзара өтелетін операциялардың құжаттарын ескерумен.
Есептілікті қалыптастыру ТО-ның негізгі функциялары болып табылады:
- мемлекеттік бюджеттің кіріс және шығыс бөлігінің орындалуы бойынша есеп берулер;
- бюджет және өзге де қаражат есебінен дебиторлық және кредиторлық берешек туралы;
- ҚР ҰҚ ҚБШ ақша қозғалысы туралы;
- халықаралық статистикалық ұйымдар мен өзге де ұйымдар үшін есеп берулер;
- ҚР ҚМ статистикалық бюллетенін қалыптастыру үшін есеп берулер;
- ақылы қызметтер бойынша есеп берулер;
- қайырымдылық және демеушілік және көмектен түскен ақшаның түсуі мен жұмсалуы туралы есеп берулер;
- ҚР бюджетаралық қатынастарының мониторингі үшін есеп берулер.
- Қазақстан Республикасы Үкіметінің жылдық есебі шеңберінде республикалық бюджеттің атқарылуы жөніндегі есептерді;
- бюджеттің атқарылуы бойынша есептер.
ИШ кіші жүйесі мынадай функцияларды іске асырады:
- ҚР ҚМ Қазынашылық комитетінің интеграцияланған қазынашылық ақпараттық жүйесінің және Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу комитетінің құқық қорғау және арнайы органдарының ақпараттық алмасу жүйесінің (ҚИАЖ – ҚАО ААЖ) ақпараттық өзара іс-қимылы;
- ҚР ҚМ «Электрондық мемлекеттік сатып алу» АИАЖ және ҚР Әділет министрлігінің «е-Лицензиялау» МДБ ақпараттық жүйесінің (ЭМС АИАЖ - ЕЛ МДБ) ақпараттық өзара іс-қимылы;
- ҚР ӘМ «Жеке тұлғалар» мемлекеттік дерекқорымен (е-Қаржымині - ЖТ МДҚ) интеграциялау мақсатында ҚР ҚМ «е-Қаржымині» АИАЖ-ның ҚР АКМ «Электрондық үкімет» шлюзімен өзара іс-қимылы;
- ҚР ӘМ «Заңды тұлғалар» мемлекеттік дерекқорымен (е-Қаржымині - ЗТ МДБ) интеграциялау мақсатында ҚР ҚМ «е-Қаржымині» АИАЖ-ның ҚР АКМ «электрондық үкімет» шлюзімен өзара іс-қимылы;
- ҚР ҚМ «е-Қаржымині» АИАЖ және ҚР Ұлттық экономика министрлігі Статистика комитетінің «е-Статистика» АИАЖ (іске асыру сәтінде Қазақстан Республикасы Статистика агенттігі) ақпараттық өзара іс-қимылы (е-Статистика - е-Қаржымині);
- «е-Қаржымині» АИАЖ «Мемлекеттік қарыз алу және кредиттеу бөлігінде мемлекеттік бюджеттің атқарылуы» ішкі жүйесінің және «Бағалы қағаздардың орталық депозитарийі» АҚ автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің ақпараттық өзара іс-қимылы;
- «е-Қаржымині» АИАЖ «Мемлекеттік қарыз алу және кредиттеу бөлігінде мемлекеттік бюджеттің атқарылуы» ішкі жүйесінің және «Қазақстан қор биржасы» АҚ-ның» KASE «Сауда белгісімен (МҚК - KASE) өзара іс-қимыл модулі» автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің ақпараттық өзара іс-қимылы;
- «е-Қаржымині» АИАЖ («Кадр әлеуетін басқару, ҚР ҚМ кадр құрамы бойынша есептерді қалыптастыру және ұсыну» ішкі жүйесі) және «е-Қызмет» ақпараттық жүйесінің (кадрлар - е-Қызмет) ақпараттық өзара іс-қимылы;
- ҚР ҚМ «е-Қаржымині» АИАЖ және Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің (е-Қаржымині - ҚР ҰБ ААІЖ) «Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкінде нормативтік-анықтамалық ақпаратты жүргізу» автоматтандырылған ақпараттық ішкі жүйесімен ақпараттық өзара іс-қимыл жасау;
- ҚР ҚМ және Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің (е-Қаржымині - СК ИАЖ) АИАЖ «е-Қаржымині» ақпараттық өзара іс-қимыл («НАА және Тарихи деректер мұрағатын қоса алғанда, деректер қоймасы» ішкі жүйесі);
- ҚР ҚМ «е-Қаржымині» АИАЖ ақпараттық өзара іс-қимылы («НАА және Тарихи деректер мұрағатын қоса алғанда, деректер қоймасы» ішкі жүйесі) және ҚР ЦДИжАӨМ «электрондық үкіметтің» төлем шлюзі автоматтандырылған жүйесі (е-Қаржымині -ЭҮТШ);
- ҚР ДСӘДМ «Әлеуметтік көмек» ақпараттық жүйесімен «е-Қаржымині» АИАЖ «НАА және Тарихи деректер мұрағатын қоса алғанда, деректер қоймасы» ішкі жүйесінің ақпараттық өзара іс-қимылы;
- ҚР ЦДИжАӨМ «Электрондық үкімет» веб-порталының «Бірыңғай нормативтік-анықтамалық ақпарат» ақпараттық ішкі жүйесімен «е-Қаржымині» АИАЖ «НАА және Тарихи деректер мұрағатын қоса алғанда, деректер қоймасы» ішкі жүйесінің ақпараттық өзара іс-қимылы;
- «е-Қаржымині» АИАЖ «НАА және Тарихи деректер мұрағатын қоса алғанда, деректер қоймасы» ішкі жүйесі мен Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің «Тіркеу ақпараттық жүйесі» ақпараттық жүйесі арасындағы беру бөлігінде ақпараттық өзара іс-қимыл;
- «е-Қаржымині» АИАЖ «Аудиторлық қызметті лицензиялау» ішкі жүйесі мен «Мемлекеттік кредиттік бюро» АҚ «Бірыңғай сақтандыру дерекқоры» автоматтандырылған ақпараттық жүйесі арасындағы ақпараттық өзара іс-қимыл;
- «Қаржылық бақылау» ішкі жүйесі арасындағы ақпараттық өзара іс-қимыл. «е-Қаржымині» АИАЖ «Тәуекелдерді басқару жүйесі және ҚР БП ҚСжАЕК «Тексеру субъектілері мен объектілерінің бірыңғай тізілімі» ақпараттық жүйесі;
- «е-Қаржымині» АИАЖ «НАА және Тарихи деректер мұрағатын қоса алғанда, деректер қоймасы» ішкі жүйесі мен Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің «Қазақстан Республикасының ұлттық шлюзі» ақпараттық жүйесі арасындағы ақпараттық өзара іс-қимыл;
- «е-Қаржымині» АИАЖ «Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Кадр әлеуетін басқару, кадр құрамы бойынша есептерді қалыптастыру және ұсыну» ішкі жүйесі мен Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің «Азаматтық хал актілерін жазу» ақпараттық жүйесі арасындағы ақпараттық өзара іс-қимыл;
- ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің Бірыңғай автоматтандырылған ақпараттық-телекоммуникациялық жүйесі мен «е-Қаржымині» АИАЖ «НАА және Тарихи деректер мұрағатын қоса алғанда, деректер қоймасы» ішкі жүйесі арасындағы ақпараттық өзара іс-қимыл;
- «е-Қаржымині» АИАЖ «Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Кадр құрамы бойынша есептерді қалыптастыру және ұсыну, кадр әлеуетін басқару» ішкі жүйесі мен Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің «Мемлекеттік қызметшілер мониторингі» ақпараттық жүйесі арасындағы ақпараттық өзара іс-қимыл;
- «е-Қаржымині» АИАЖ «НАА және Тарихи деректер мұрағатын қоса алғанда, деректер қоймасы» ішкі жүйесі мен ҚР Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігінің «Қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу, бақылау және қадағалау жөніндегі уәкілетті органның веб-порталы» ақпараттық жүйесі («FINSEC.KZ» АЖ) арасындағы ақпараттық өзара іс-қимыл;
- «е-Қаржымині» АИАЖ «НАА және Тарихи деректер мұрағатын қоса алғанда, деректер қоймасы» ішкі жүйесі мен Павлодар облысы әкімдігінің ақпараттық жүйесі арасындағы ақпараттық өзара іс-қимыл
ДҚ негізгі функциялары:
- Әртүрлі сыртқы және ішкі көздерден келіп түсетін деректерді орталықтандырылған сақтау;
- API арқылы сыртқы және ішкі жүйелермен автоматты түрде деректер алмасу,
- Уақыттың және ресурстардың ең аз шығындарымен деректерді сақтау қоймасына түрлендіру және жүктеу үшін ETL-процестерін іске асыру;
- Талдамалық деректерді, есептілікті немесе өңдеу нәтижелерін беру үшін сыртқы платформалармен интеграциялау.
- иерархиялық, кестелік және басқа да деректер құрылымдарын қоса алғанда, анықтамалықтар мен жіктеуіштердің әртүрлі түрлерін қолдау;
- өзгерістерді қадағалауға және деректерді тиісті уақыт контекстінде пайдалануға мүмкіндік беретін деректердің тарихи сипатын қоса алғанда, деректердің нұсқаларын жүргізу мүмкіндігі.
Бухгалтерлік операциялардың бірыңғай деректер қоймасы (бұдан әрі - БҚ БЖҚ) құрамдауышын қамтитын "ҰЖА мен" е-Қаржымині "ИААЖ" Тарихи деректер мұрағатын қоса алғанда, деректер қоймасы "кіші жүйесі мемлекеттік органдардың бухгалтерлік есебінің ақпараттық жүйелерінен келіп түсетін деректерді қабылдауды, сақтауды және көзбен шолуды қамтамасыз етеді.
ББ ЕХД мемлекеттік органдардың бухгалтерлік есебіне онлайн мониторинг жүргізу арқылы мемлекеттік шығыстардың тиімділігін бақылауды күшейтуге мүмкіндік береді.
Жүйенің негізгі функциялары:
- Мемлекеттік органдардағы бірыңғай есеп саясаты;
- Есепке алудың ашықтығын арттыру;
- Қателер мен бұзушылықтарды барынша азайту;
- Жүйелер арасындағы интеграциялық өзара іс-қимыл;
- Бюджет қаражатын бақылауды жақсарту;
- Аудит және бақылау сапасын арттыру;
- Деректерге тұрақты қол жеткізу және мониторинг жүргізу;
- Деректердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету;
- Деректерді стандарттау және біріздендіру.
Web-портал кіші жүйесінің негізгі функциялары:
- «е-Қаржымині» ИААЖ кіші жүйелерінің бірыңғай кіру нүктесінде пайдаланушыны аутентификациялау және авторизациялау
Өнеркәсіптік пайдалануға енгізу шеңберінде «Е-Қаржымині» интеграцияланған автоматтандырылған ақпараттық жүйесі «Ақпараттандыру туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес ақпараттық қауіпсіздік талаптарына сәйкестікке аттестациялық тексеруден өтті. Тексеру нәтижелері бойынша «е-Қаржымині» ақпараттық жүйесі ақпараттық жүйенің ақпараттық қауіпсіздік талаптарына және Қазақстан Республикасының аумағында қабылданған №184.2015.149 стандарттарына Сәйкестік аттестатын алды.
Алынған Аттестаттың негізінде, Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2016 жылғы 16 наурыздағы №127 бұйрығымен «е-Қаржымині» ақпараттық жүйесі өнеркәсіптік пайдалануға енгізілді.